آیا راه هایی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه زندگی بهتر بدون دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه هایی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه زندگی بهتر بدون دیالیز وجود دارد

آیا راه هایی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد؟ همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از راه های رایج برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه است، می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند توسط جایگزین کلیه برای تخلیه سموم اضافی و مواد زائد از بدن است. حتی اگر برخی از بیمار نمی خواهید به آن را.
چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید به دیالیز؟
شما می دانید که دیالیز ناخوشایند به مردم را، آنها نمی توانند مانند افراد دیگر زندگی می کنند مانند به مدرسه می رود، به کار و یا حتی انجام خرید، این درمان آنها را از افراد دیگر جدا شده است. که یکی از دلایلی است که چرا بیمار نارسایی کلیه نمی خواهید به آن را است. اما این نکته کلیدی است.
مردم نکته کلیدی نمی خواهید به دیالیز این درمان می تواند این بیماری را درمان کنند و نه بهبود عملکرد کلیه است. بنابراین بدون توجه به چه مدت آنها را از این درمان، آن را بی فایده است برای آنها به شانس وضعیت خود، آنها را به با این بیماری برای بقیه عمر خود را زندگی می کنند، حتی می رود روز بدتر به روز.
آیا راه هایی می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز وجود دارد؟
پاسخ این است که بله، داروهای چینی با یکدیگر همکاری می تواند کمک به بیمار نارسایی کلیه بهتر با بهبود عملکرد کلیه زندگی می کنند و از علل آن این بیماری.
در میان کسانی که طب چینی، طب میکرو چینی Osmotherpay یکی از موثرترین درمان است. با کمک از این درمان، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها همچنین می توانید یک زندگی با کیفیت داشته باشد.
اگر سوال دیگری و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: